ناشناس ( تحصیلات : طلبه ، 18 ساله )

سلام
حدود دو یا یک ساله که خیلی تنها شدم. همه ی دوستام رو از دس دادم. خیلی تنهام. کسی دوستم نداره. خیلی دارم زجر می کشم واقعا زندگی برام سخته.
البته این تنها مشکلم نیست. مشکلات دیگری هم دارم از جملع اینکه روابط عمومی بسیار ضعیفی دارم. خجالتی ام. احساس بدرد نخوری می کنم. تو راه طلبگی سستم و...
با تشکر.


مشاور (خانم سعیده صفری)

باسلام، برادر گرامی شرایط شما را درک می کنم اما گفتید وضعیت فعلی به خصوص تنهایی و احساسات ناخوشایندی که به شما دست داده در 2 سال اخیر شدت یافته و اینطور که مشخص است از قبل این طور نبودید، به همین خاطر برای اینکه راهنمایی کامل تری دریافت کنید می خواهم در مورد 2 سال اخیر و تغییراتی که در زندگیتان رخ داده و همچنین در مورد روابط بین فردیتان بیشتر توضیح دهید. و مورد دیگری که دوست دارم بدانم این است که آیا روابطتتان با خانواده تان هم مثل دوستانتان است یا با آنها احساس راحتی و صمیمیت می کنید. و آیا حالتی که از آن صحبت کردید مانند خجالت از صحبت کردن و مشکلات ارتباطی هم اخیرا پیش آمده یا قبلاً هم با آن دست به گریبان بوده اید و تا به حال برای رفع آن چه اقداماتی کرده اید؟ پس اگر مایل بودید پاسخ کامل تری دریافت کنید در مکاتبات بعدی حتما در مورد این موضوعات با جزئیات کامل صحبت کنید.